Fecha actual 11 Ago 2020 04:43

Todos los horarios son UTC + 2 horas




Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: 16 Ene 2020 08:29 
Desconectado

Registrado: 11 Sep 2019 09:41
Mensajes: 558
Ik heb vorige week een nogal leuke post overgeslagen Nike Air Pegasus 83 Womens omdat het zo zou zijn geweest: ik heb echt heel hard gewerkt, de kaars aan beide uiteinden verbrand om het werk af te maken zodat ik vrijdag vrij kon nemen en daarna een fotoshoot deed.

Ik had er vorige week heel graag op gezeten: verdomde hele week na het werk op mijn bank zitten, maar Ashley en Laura waren allebei weer terug in de stad, dus ik deed alsof ik niet alleen was teruggevlogen op een redeye van een fotoshoot na een paar hectische weken en rondgehangen elke nacht.

Ik begon de trainingsweek langzaam, maar zoals je zult zien, kreeg ik mijn groove later in de week terug.

Maandag: Vlieg terug uit LA, slaap met hoofd gevouwen dienbladtafel, word wakker met grote knikken in de nek. Drop spullen thuis, neem 2 minuten douche, ga aan het werk, erg dankbaar voor een topknoop. Werk tot 8, blog en geef de afvoer door.

Ik ben Nike Air Max 90 Damen een in Las Vegas gevestigde Doctor of Chiropractic. Ik behandel veel sportblessures in mijn praktijk. Ik hou van fitnesstraining. Hardlopen, kettlebells, kernwerk en fietsen zijn mijn favoriete soorten oefeningen. Ik wilde vandaag wat waardevolle informatie met u delen over het gebruik van een schuimroller.

Je kunt een schuimroller gebruiken als hulpmiddel om spierspanning te verminderen, pijn te verminderen en te helpen bij je herstelproces. De schuimroller is een waardevolle hulpbron bij het voorkomen en beheersen van hardloopblessures.

Schuimrollen, samen met Chiropractie, massagetherapie, reflexologie, stretchen, goede voeding, suppletie en ontspanning, zouden een belangrijk Nike Air Max 95 Womens onderdeel moeten zijn in de actieve herstelstrategie?n van alle hardlopers.

De schuimrol is een cilindrisch stuk hard schuim. Het is een revalidatieapparaat Nike Air Max 2017 Uomo dat spierspanning helpt verminderen en helpt bij het herstel van de training. Schuimrollen zijn verkrijgbaar in verschillende lengtes en dichtheden. De standaard lengtes zijn zesendertig, achttien en twaalf inch.

Gebruik de schuimroller niet in een gebied met zenuwbeschadiging. Gebruik de schuimroller nooit op een gebroken bot. Vermijd schuim dat direct over een bot rolt dat een stressfractuur bevat. Gebruik geen schuimroller op een plek zonder gevoel, inclusief gevoelloosheid en tintelingen. Wanneer een gebrek aan gevoel aanwezig is, rolt schuim over de bron van de gevoelloosheid maar niet over het gebied van gevoelloosheid of tintelingen.

Plaats de schuimroller op een vlakke Adidas Ultra Boost Donna ondergrond. Begin met een zeer milde druk. Leer de beweging en krijg het gevoel van de beweging voordat u de druk verhoogt. Bepaal de hoeveelheid druk Nike Air Max Tavas Womens door uw lichaam in verschillende hoeken op de schuimroller omhoog of omlaag te brengen. De hoeveelheid lichaamsgewicht die u gebruikt, verhoogt of verlaagt de druk die u uitoefent. Als de symptomen beginnen of toenemen terwijl schuimrollen de druk verlichten, uw lichaamspositie wijzigen of naar een andere spier gaan.

Begin aan het ene uiteinde van een spier en werk methodisch over de hele lengte van die spier. Gebruik milde tot matige druk, het is niet nodig om een ??grote hoeveelheid druk te gebruiken. Schuif de spier geleidelijk over de roller. Wanneer je een krappe of tedere plek voelt, houd die locatie dan zes seconden vast en ga dan langzaam door naar het volgende tedere Nike Air Force 1 Womens gebied. Werk zorgvuldig de hele spier met precisie en intentie. Schakel als u klaar bent naar de andere kant. Voer een tot drie herhalingen aan elke kant uit.

Combineer schuimroller met zelfmassage en statisch rekken om de effectiviteit te vergroten. Dynamische bewegingen en statische rekoefeningen na het rollen van schuim verminderen de spierspanning verder, vergroten het bewegingsbereik van de gewrichten en verbeteren de flexibiliteit.

Neem schuimrollen op in je herstel na de training en rustdagactiviteiten om spierspanning te verminderen en het risico op blessures te verminderen. Atleten van alle sporten en niveaus kunnen profiteren van het juiste gebruik van schuimrollers. Bereik uw hardloop- en fitnessdoelen door de juiste schuimwalstechniek toe te voegen aan uw trainingsroutine.


Arriba
 Perfil  
 
Mostrar mensajes previos:  Ordenar por  
Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 

Todos los horarios son UTC + 2 horas


¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: dvdgetd3 y 24 invitados


No puede abrir nuevos temas en este Foro
No puede responder a temas en este Foro
No puede editar sus mensajes en este Foro
No puede borrar sus mensajes en este Foro
No puede enviar adjuntos en este Foro

Buscar:
Saltar a: