Fecha actual 03 Ago 2020 15:11

Todos los horarios son UTC + 2 horas

Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: 16 Ene 2020 08:22 

Maandag heb ik met je gedeeld hoe ik de afgelopen maanden van fit naar slap ben gegaan. De laatste paar maanden waren erg stressvol en als je dat koppelt met vrijwel geen beweging, kun je je voorstellen hoe gemakkelijk het kan zijn om terug te vallen op het gewicht dat je tijdens de training hebt verloren.

Dat is echter slechts het halve verhaal. De andere helft, zoals vermeld in de omslagfoto, is volledig en volkomen gebrek aan inspanning om welk type gezond dieet dan ook te handhaven. Om eerlijk te zijn, hoe triest het ook is, gezond eten is de laatste tijd gewoon geen prioriteit voor me geweest. Met zoveel aan de hand en zoveel aan mijn hoofd, wil ik de meeste dagen gewoon uitreiken en eten Adidas Zx 750 Damen pakken dat me op dit moment gelukkig zal maken. En laten we eerlijk zijn, een boerenkoolsalade of selderij en humus zullen niet de plek raken zoals een # 6 van Wendy is ... heb ik gelijk? Pittige kip-goedheid ... gouden frieten doordrenkt met zoete ketchup ... de koele, zoete tevredenheid van een oversized Coca-Cola ...

Mijn probleem van 9:00 uur is dat elke nacht rond 9:00 uur mijn lichaam zegt: geef me iets zoets. Mijn favoriete keuze is ijs ... elke smaak, elk merk (behalve Breyer's ... bah). Geen ijs, geen probleem. Misschien een brownie, of een muffin, of warme chocolademelk en een scone (of twee). Zelfs op nachten dat ik geen honger heb, is de routine zo diep in me ingebakken dat ik mezelf gewoon niet kan helpen. Natuurlijk voel ik me walgelijk (soms) na het feit ... maar mensen, de strijd is echt, ik blijf gewoon Nike Air Max Tavas Womens teruggaan.

Ik hoop dat op een dag, heel snel, een paar dingen zullen gebeuren. Alle stress zal afnemen met het huis, met de meeste grote projecten achter de rug. Ik ga daarheen en begin weer te rennen. En, zoals in het verleden is gebeurd, word ik gewoon op een dag wakker en zeg ik "No More" en zeg ik gewoon vaarwel tegen de slechte voedselkeuzes en nachtelijke snacks en stel ik mezelf opnieuw voor aan MyFitnessPal. Ik zal de lbs afwerpen en teruggaan naar racen na PR's en vliegen op de hoogtepunten van de loper.

Toen ik te zwaar was, had ik echt een hekel aan daten. Ik dacht niet dat iemand ooit met me zou uitgaan. Ik probeerde het halfhartig, maar ik verborg me echt achter mijn gewicht. Ik liet niemand in de buurt komen, omdat ik dacht dat hij me zou verlaten als hij eenmaal besefte dat ik te zwaar was. Weet je, omdat hij het niet Nike Air Max Command Femme meteen kon zien?

Ik ben redelijk extravert met vriendinnen en met jongens waar ik niet in ge?nteresseerd ben, maar ik ben absoluut, totaal en pijnlijk verlegen tegen elke man waarin ik mogelijk ge?nteresseerd ben, omdat ik bang ben om gekwetst te worden.

Toen ik afviel, dacht ik dat het mijn datingleven zou veranderen. Dat het me werelden van vertrouwen zou geven die ik nooit eerder had. Het gebeurde heel kort, maar toen ik aan mijn nieuwe lichaam wende, trok dat vertrouwen zich terug naar waar het vandaan kwam.

Ik heb de laatste tijd heel wat gesprekken gehad met verschillende vrouwen in mijn leven over dating. Een van mijn vrienden zei dat ze ervan houdt om naar jongens in bars te gaan, en dat is hoe ze haar huidige vriend ontmoette. "Maar ben je niet bang voor afwijzing?" Vroeg ik. Ze zei dat ze negen van de tien keer Nike Air Max 270 Femme] werd afgewezen, maar ze wist dat ze risico's moest nemen.

Sinds het afvallen, heb ik geprobeerd om te daten, maar nadat ik mezelf daarbuiten had gezet en werd afgewezen (of, je weet wel, totale trollen ontmoet), heb ik me teruggetrokken in mijn leven van vrijgezel en voldaan te zijn, maar nog steeds iemand willen delen mijn leven met.

Ik Nike Air Max 270 Damen vond vanmorgen een geweldig artikel dat een vriend schreef over 'het missen van dik zijn', en zoveel van de dating-dingen resoneerden met mij, maar ik vind het geweldig hoe ze uiteindelijk sprak over het verlichten van zichzelf in haar lichaamsvertrouwen.

Ik vertelde enkele vrienden die hier onlangs niet wonen dat ik mezelf dit jaar meer zou gaan daten. Ze vroegen hoe dating in NYC was. "Het is nogal klote," vertelde ik hen, "maar ik kan me niet voorstellen hier nu weg te gaan, dus ik moet Nike Internationalist Femme geloven dat er iemand voor mij in deze grote stad is."

Dus ging ik gisteravond weg, en (oké, misschien gevoed door een Guinness) danste ik alsof er niemand keek, in plaats van verlegen en zelfbewust. En wat weet jij Twee verschillende jongens kwamen naar me toe om te dansen. Ik dacht niet na over wat het betekende, of ze me leuk vonden of Nike Air Max Motion Womens niet, of dat ze me ooit nog zouden willen zien (of andersom). Ik liet die bewaking vallen en liet me door deze jongens ronddraaien.

Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 

Todos los horarios son UTC + 2 horas