Fecha actual 13 Jul 2020 19:27

Todos los horarios son UTC + 2 horas

Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: 09 Abr 2020 05:41 

Hoewel hij voldoende beschermende uitrusting achter de plaat droeg, Nike Air Zoom Spiridon Femme Homme weigerde Posada ooit slaghandschoenen te dragen. In plaats daarvan nam hij zijn toevlucht tot een Nike Air Force 1 Femme walgelijke techniek om zijn handen te harden. In de 24e ronde van de MLB-trekking van 1999 selecteerden de New York Yankees een infielder met de naam Jorge Posada. Hoewel de organisatie Nike Air Max 90 Mujer Rosa potentieel zag in het vooruitzicht, waren ze sceptisch over zijn voetsnelheid; in een poging om die fout te verzachten, plaatsten ze hem achter de plaat. Terwijl de New York Yankees Nike Air Max 95 Femme uitgroeiden tot een dynastie, was Posada altijd aanwezig in de line-up. Hoewel hij misschien niet de gravita's van de andere leden van de ‘Core Four’ had, bleek hij een belangrijke Nike Air Max 97 Womens offensieve bijdrage te leveren. Toen hij in 2012 met pensioen ging, Nike Air Max 95 Femme was Posada een van de vijf catchers in de honkbalgeschiedenis die Nike Air Max 90 Femme 1.500 hits, 350 doubles, 275 homers en 1.000 RBI's scoorde.

Posada werd voor het eerst opgeroepen voor de grote club in 1995, maar kwam pas in 1997 bij de Yankees, toen Nike Air Vapormax Womens hij de back-up catcher van de club werd. Hij speelde achter Joe Girardi, maar hij verbeterde langzaam; hij claimde langzaam het leeuwendeel van de speeltijd en nam in 2000 Nike Air Max 97 Mujer eindelijk de startbaan over. Ondanks zijn bekwaamheid op het bord weigerde Jorge Posada batting-handschoenen te dragen. De vanger voelde zich gewoon niet op zijn gemak bij iets dat Nike Air Vapormax Dámské zijn grip be?nvloedde. "Ik hou gewoon van hoe het voelt zonder hen", ’legde hij ooit uit. 'Ik heb ze geprobeerd toen ik jonger was. Ik ben er nooit aan gewend geraakt. '' Hoewel hij geen Nike Air Force 1 Dam handschoenen aan het bord zou dragen, wilde Posada toch zijn handen beschermen. Misschien wilt u zijn regime echter niet thuis repliceren. Nike Air Vapormax Femme De Yankees-catcher zou urine Nike Air Odyssey Womens Mens gebruiken om zijn huid harder te maken.

"Ik doe het tijdens de winter- en lentetraining om mijn handen stevig te houden", zei Posada in Nike Dunk High Femme 2004. "Je wilt tijdens de lentetraining niet de hand schudden voordat je gaat oefenen." In de loop van zijn carrière ontdekte Poser- en lentetraining om mijn handen steviada echter een andere manier om voor zijn www.toninocavallo.fr handen te zorgen. "Mijn vrouw kwam erachter en zorgde ervoor dat ik stopte", gaf hij toe in 2011. "Als mijn handen kraken, gebruik ik wat de trainer me geeft." Al snel was Jorge Nike Air Max 270 Femme Posada niet de enige speler die die onconventionele techniek gebruikte. Er waren eigenlijk een handvol mannen via Major League Baseball die de trend volgden.Volgens Stan Grossfield van de Nike Air Max Command Femme Boston Globe geloofde Red Sox-legende Luis Tiant in de praktijk. "Ik plaste altijd op mijn handen, want toen mijn vader in Cuba gooide, deed hij dat", 'legde de werper uit. "Hij zei dat het Adidas ZX Flux Dam zijn handen echt harder maakte." ’’ Vladimir Guerrero en Moises Alou gebruikten ook urine in plaats van www.ragamuffins.fr slaghandschoenen.

Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 

Todos los horarios son UTC + 2 horas